دوباره به آفتاب سلامی دوباره دادم!

سلام می کنم به باد،
به بادبادک و بوسه،
به سکوت و سوال
و به گلدانی،
که خواب ِ گل ِ همیشه بهار می بیند!
سلام می کنم به چراغ،
به «چرا» های کودکی،
به چالهای مهربان ِ گونه ی تو!
سلام می کنم به پائیز ِ پسین ِ پروانه،
به مسیر ِ مدرسه،
به بالش ِ نمناک،
به نامه های نرسیده!
سلام می کنم به تصویر ِ زنی نِی زن،
به نِی زنی تنها،
به آفتاب و آرزوی آمدنت!
سلام می کنم به کوچه، به کلمه،
به چلچله های بی چهچه،
به همین سر به هوایی ِ ساده!
سلام می کنم به بی صبری،
به بغض، به باران،
به بیم ِ باز نیامدن ِ نگاه ِ تو...

باورکن من به یک پاسخ کوتاه،
به یک سلام ِ سر سری راضیم!
آخر چرا سکوت می کنی؟
              ((یغما گلرویی))

http://axgig.com/images/66514882609682209401.jpg



نظرات شما عزیزان:

sali
ساعت17:58---10 تير 1392
با سلام ممنون از پست خوبتون

لطفا پست های دیگری هم بزارید

ببین من یکی که به وبلاگت سر میزنم بعدا هی نگو سر نمیزنی فلان.....

موفق باشی
پاسخ:dishab to koja boodi?!man khabe tora didam!!(alaki!!)


خودم
ساعت17:12---10 خرداد 1392
hc anj j, t;v vtjk hd[,vd anl

ای بابا بازم کیبور انگلیسی بود

خودت درستش حال ندارم
پاسخ:هیچکی جز سامان از این حماقتا ازش بر نمیاد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • دانلود کتاب
  • وکیل